Skip to content

N34

Wegvakken:

Overijssel - Holsloot - Exloo

JaarPlanNummerTraject
1932-1958Rijkswegenplan34Overijssel - De Punt
1968Rijkswegenplan34Overijssel - De Punt
1978/84Planvervangende rijkswegen
Rijkswegenplan
834
34
Overijssel - Holsloot
Holsloot - De Punt
DatumWegvakFeit
20-06-2022AS KlijndijkOpenstelling als diamantaansluiting
17-06-2022AS Emmen-NoordOpheffing aansluiting
12-11-2021AS OdoornOpheffing aansluiting
12-11-2021Emmen-West – VZP Westerveld/De BlikkenOfficiële opening als dubbelbaans stroomweg
25-10-2021AS KlijndijkStart aanleg als diamantaansluiting
29-03-2021VZP Westerveld/De Blikken – Emmen-CentrumOpenstelling als dubbelbaans stroomweg
04-12-2020Coevorden – KP HolslootOpenstelling als dubbelbaans stroomweg
04-05-2020Emmen-West – Emmen-CentrumStart reconstructie tot dubbelbaans stroomweg
13-01-2020Coevorden – KP HolslootStart reconstructie tot dubbelbaans stroomweg
28-05-2019AS KloosterOpenstelling als diamantaansluiting
03-09-2018AS KloosterStart aanleg als diamantaansluiting
19-04-2016Coevorden – KP Holsloot &
Emmen-West – Emmen-Centrum
Besluit ombouw tot dubbelbaans stroomweg
23-06-2015AS KlijndijkBesluit aanleg als diamantaansluiting
15-04-2015AS KloosterBesluit aanleg als diamantaansluiting
14-06-2010Coevorden – HolslootHeropenstelling als enkelbaans stroomweg
25-05-2010Coevorden – HolslootStart reconstructie tot enkelbaans stroomweg
01-01-2007Overijssel – KP De PuntOverdracht naar provincie
28-11-2002KP HolslootOfficiële opening als klaverblad
17-05-2001KP HolslootStart ombouw tot klaverblad
29-08-1999KP Holsloot – Emmen-WestOpenstelling als dubbelbaans autoweg
19-04-1994KP Holsloot – Emmen-WestBesluit ombouw tot dubbelbaans autoweg
02-12-1988Emmen-Noord – OdoornOpenstelling als autoweg
25-06-1986Emmen-Noord – OdoornStart aanleg als autoweg
15-08-1985AS Emmen-WestOpenstelling als volledige diamantaansluiting
01-05-1985AS Emmen-WestStart reconstructie tot volledige diamantaansluiting
14-05-1980Klijndijk – OdoornBesluit aanleg als autoweg
30-11-1971KP Holsloot – KlijndijkOfficiële opening als autoweg
22-12-1970Coevorden – KP HolslootOpenstelling als autoweg
07-1968KP Holsloot - KlijndijkStart aanleg als autoweg (A)
1967Coevorden – KP HolslootStart aanleg als autoweg
07-1965Odoorn – EesStart reconstructie tot autoweg (A)
28-07-1965KP Holsloot – KlijndijkBesluit aanleg als autoweg
1962Coevorden – KP HolslootBesluit aanleg als autoweg
20-03-1954omlegging Erm (oud tracé)Openstelling
17-07-1952Overijssel – CoevordenOfficiële opening als autoweg
12-06-1952Overijssel – CoevordenOpenstelling als autoweg
17-01-1939omlegging Erm (oud tracé)Besluit aanleg

Exloo - Gieten - De Punt

JaarPlanNummerTraject
1932-1958Rijkswegenplan34Overijssel - De Punt
1968Rijkswegenplan34Overijssel - De Punt
1978/84Planvervangende rijkswegen
Rijkswegenplan
834
34
Overijssel - Holsloot
Holsloot - De Punt
DatumWegvakFeit
27-03-2017Exloo – EesOfficiële heropening als enkelbaans stroomweg
26-05-2016Exloo – EesOfficiële start reconstructie tot enkelbaans stroomweg
26-04-2012Exloo – EesBesluit reconstructie tot enkelbaans stroomweg
07-11-2011KR SchoolstraatOfficiële opening onderdoorgang
22-08-2011KR SchoolstraatStart aanleg onderdoorgang
09-11-2010KR SchoolstraatBesluit reconstructie tot onderdoorgang
12-12-2008Ees – GietenOfficiële heropening als enkelbaans stroomweg
18-08-2008Ees – GietenHeropenstelling als enkelbaans stroomweg
10-07-2008AS Borger & AS GasselteOpenstelling als diamantaansluitingen
02-07-2008AS GietenOpenstelling als diamantaansluiting
21-04-2008AS BorgerOpenstelling viaduct
2008KP De PuntVersmalling rijbaan en aanleg vluchtstrook
04-04-2007Ees – GietenOfficiële overdracht naar provincie & start ombouw
19-03-2007Ees – GietenStart ombouw tot enkelbaans stroomweg
01-01-2007Overijssel – KP De PuntOverdracht naar provincie
29-07-2005Gieten – KP De PuntHeropenstelling als enkelbaans stroomweg
08-07-2005Gieten – KP De PuntStart reconstructie tot enkelbaans stroomweg
18-09-1998Emmen – AnlooBesluit reconstructie tot enkelbaans stroomweg
1990VP Gieten & KR SchuilingsoordReconstructie verkeersplein & reconstructie kruispunt
1974KR HeerenkampswegOpenstelling onderdoorgang
eind 1971KR HeiakkersOpenstelling onderdoorgang
medio 1971KR HeiakkersStart aanleg onderdoorgang
02-12-1968Westlaren – KP De PuntOpenstelling als autoweg
1968KR EextOpenstelling viaduct
1967AS AnnenOpenstelling als diamantaansluiting
begin 1967KR EextStart aanleg viaduct (A)
17-05-1966Eext – WestlarenOpenstelling als autoweg
begin 1966AS AnlooStart aanleg viaduct (A)
07-1965Odoorn – EesStart reconstructie tot autoweg (A)
eind 1962Eext – WestlarenStart aanleg als autoweg (A)
08-05-1962SK GietenInbedrijfstelling spoorwegbeveiliging
09-04-1962Gieten – EextOpenstelling als autoweg
23-01-1961Gasselte – GietenOpenstelling als autoweg
eind 1960Gieten – EextStart aanleg als autoweg (A)
23-11-1959Ees – GasselteOpenstelling als autoweg
11-1956Ees – GasselteStart aanleg als autoweg (A)
begin 1956Ees – GasselteBesluit aanleg als autoweg
01-09-1941omlegging Ees (oud tracé)Start aanleg (nooit voltooid)
17-01-1939omlegging Ees (oud tracé)Besluit aanleg