Jaar | Plan | Nummer | Traject |
---|---|---|---|
1932-1958 | Provinciaal wegenplan Provinciaal wegenplan | 14 8 | Eursinge - Meppel Meppel - Overijssel |
1968 | Secundair wegenplan Secundair wegenplan | 10 11 | Eursinge - Blijdenstein Blijdenstein - Overijssel |
1978/84 | Secundair wegenplan | 10 11 | Eursinge - Overijssel |
Datum | Wegvak | Feit |
---|---|---|
17-04-1998 | AS Meppeler Watertoren | Officiële heropening als rotonde |
01-01-1993 | Blijdenstein – Oosterboer | [oud tracé] Overdracht naar gemeente |
begin 1988 | AS Blijdenstein | Start reconstructie |
18-06-1986 | AS Blijdenstein | Besluit tot reconstructie |
29-10-1981 | AS Meppeler Watertoren | Heropenstelling als VRI-kruising |
12-05-1981 | AS Meppeler Watertoren | Start reconstructie |
28-09-1970 | Tweeloo – Steenwijkerstraatweg | Openstelling als autoweg |
09-04-1970 | AS Steenwijkerstraatweg | Start aanleg als tijdelijke voorziening (A) |
30-10-1968 | Blijdenstein – Tweeloo | Openstelling als autoweg |
09-05-1966 | Blijdenstein – Oosterboer | [oud tracé] Officiële opening als autoweg |
1965 | Blijdenstein – Meppeler Watertoren | Start aanleg als autoweg |
01-12-1965 | Meppeler Watertoren – Overijssel | Openstelling als autoweg |
eind 1963 | Meppeler Watertoren – Overijssel | Start aanleg als autoweg |
medio 1963 | Blijdenstein – Oosterboer | [oud tracé] Start aanleg als autoweg |
18-04-1963 | Eursinge – Blijdenstein | Officiële opening als autoweg |
11-1960 | Eursinge – Blijdenstein | Start aanleg als autoweg |
12-01-1960 | Eursinge – Meppel | Besluit aanpassing aanleg als autoweg |
26-04-1956 | Eursinge – Meppel | Besluit aanleg als autoweg |